Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 26 oktober 2011

Idag till middan var Alfons tjurig om en skål med paprika. Han ställde den lååångt bort så att ingen annan skulle nå den. Så jag tog hans tallrik (hemska mamma, jag vet :p) och sa att han skulle få tillbaka den när han ställt skålen vid pappa. Efter mycket tjat så gav han med sig, men vad tror ni pojkrackarn gjorde? Hällde ut paprikan på bordet och gav skålen till Robban... Ja, vi kunde inte annat än skratta... Det var ju faktiskt bara skålen vi tjatat om, inte paprikan! :) Jag har försökt lära Alfons att virka idag, gick sådär, men med lite övning så! När de små krypit isäng tog jag fram scrapgrejerna och satte mig med det, och som vanligt flög timmarna iväg. Nu ska vi nog gå isäng. Men jag har precis som igår kväll sjukt mycket myrkryp i benen. Gick och la mig hyffsat tidigt igår kväll, men låg ändå vaken i två timmar pga av myrkrypet, det och foglossning är minsann ingen bra kombination... Jag har sett att jag har ganska svullna ben och fötter på kvällarna, flera timmar efter att jag tagit av mig sockarna har jag fortfarande tydliga märken av dem...

1 kommentar:

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)