Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 14 oktober 2011

Barnen lyssnade inte på min önskan om sovmorgon i morse. Kl 6 var det kört... Så vi gick ned och jag gjorde ett försök med att mysa under täcket i soffan tillsammans. Det gick ju inte så bra... Alfons tyckte nog att det var mysigt, men inte har Astrid tid att sitta stilla inte, och hon tycker inte att nån annan ska göra det heller. Jag hade så gräslig huvudvärk i morse, vilket ju faktiskt hör till ovanligheten nu! Men efter några alvedon så försvann den! :-) Vi har bakat russinlimpa på förmiddan. Nu är vi ute och dolar på. Barnen ville ha overall på sig så det fick det bli, och så smidigt! tjopp tjopp så hade de klätt sig själva utan problem! :-) Vi har städat lite här ute och nu leker barnen med gegga i sandlådan. De är bruna från topp till tå av geggandet, så jag måste nog tvätta overallerna sen, men vad gör väl det, de har ju roligt!!

1 kommentar:

  1. http://norran.se/2011/10/nojekultur/brolle-har-blivit-pappa/

    Här får du svar på gårdagens fråga

    P

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)