Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 31 oktober 2011

Klockan är strax före 4... Jag ligger vaken och hör hur de andra sover, inget ovanligt... Tycker bara att det blir lite tråkigt... Var med med Astrid på toa för en stund sen, inte heller något ovanligt, det är vi ju varje natt, sen sommar hon om så sött bredvid mig! :) Tankarna kan snurra ganska fritt på nätterna, det är ingen som stör. På dagarna kan jag liksom inte tänka en tanke klar innan nästa tar vid, mycket frustrerande... Nattens tänkande resulterar iaf i att veckorna har för lite kvällar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)