Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 24 oktober 2011

Det här med bloggandet går ju inte så bra nu inte... Men den här gången skyller jag det på att vi inte har någon dator. Det är så bökigt att skriva med telefonen. Vet ni tex hur många ord som telefonen inte godkänner?! Otroligt många, tycker att den har en ganska klen ordlista! ;) Astrid har varit febrig hostig i helgen, så hon fick stanna hemma från förskolan idag. Men det har varit full fart på henne idag :) Det har bytts fönster under trappen, så jag har rensat under trappen, och hittade en låda med spel från när jag var liten. Så de har fått komma fram nu, och tror ni att det spelas nå spel nu? Ooo Ja!!! Tycker inte att vi gör annat! :) Pussel fanns där oxå, som fick komma fram fast jag tänkte att de var för svåra, men si Alfons klarar 100 bitar utan större problem! Jag skulle försöka förklara för Astrid idag varför jag inte kan bära henne jämt (vilket jag ändå tycker att jag gör...) så jag sa att jag har ont i benen och ryggen och att jag nog går av om jag måste bära henne. Hon skrattde gott och svarade "Nähe, inte mamma, hon är hård!!" :P Nu sitter vi och vantar på måndagens höjdpunkt; Pingvinerna från Madagaskar! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)