Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 5 oktober 2011

Imorse vaknade jag av att Astrid strök mig på kinden och viskade "Gomollon mamma, kan vi gå nel nu??" :) Lillgummsan, då spelade det nästan ingen roll att klockan inte ens var sju. Så vi smög ned så Alfons inte skulle vakna, och jag hann nästan baka färdigt kakorna innan han kom ner! :)

Sen följde vi mamma till Miwa för att titta på kaminer, man blev ju inte alls sugen på att ha en... nä, inte alls... ;)

Ikväll har det varit surströmming nere i byagården, det var våran grupp som stod för att ordna det hela. Det gick nog ganska bra tror jag, ingen som klagade iaf! ;) Jag åt dock bara en suring, fast det var sjuuukt gott. Men jag har som mått illa och haft ont i magen hela dagen, ja, sen i natt faktiskt, så jag har inte ätit så mycket idag, då kändes det riskabelt att stoppa dit en massa suringar ;)

Sen vi kom hem har jag även hunnit med en städraijd här hemma. Jag har fått nån sjuka som gör att jag inte kan sätta mig ned om det är grejer överrallt, framför allt inte på diskbänken och köksbordet, jag får liksom panik då... hoppas att det inte är en obotlig sjukdom... ;) Nu är jag totalt slut och det värker i varenda kroppsdel, så nu tänker jag sitta här och vänta på att den nya serien på kanal 5 ska börja, spännande!! :)
Hoppas att ni har haft en bra dag!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)