Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 6 oktober 2011

Barnen har fått vara hemma från förskolan idag, det blev sent i säng för dem igår och de hostar och har sig. Storhandling på coop stod på schemat, barnen (och jag) hade så tur att de fick stanna hos mamma. Det är ju sjukt tungt att dra kundvagnen, och sen att ha två stycken småbusar som sliter i vagnen år var sitt håll underlättar inte. Så TACK snälla mamma som erbjöd att de fick stanna där! :)
Så från att ha haft i det närmaste tomt i både skafferi, kyl och frys, finns där nu mat för ett tag iaf! :) Men snälla, kan någon ta itu med en kundvagns-körar-kurs??? Folk kör ju hur som helst, lämnar vagnarna på helt idiotiska ställen, och sluta upp med att stanna och prata mitt i gångarna!!! Prata gärna, men gå åt sidan!! ;/ Såja, då har jag fått klaga lite oxå! :)
Plättar till middag. Robban och barnen gick ut och äntligen är vi av med två (skrot)bilar!! :D Slambilen kom och tömde avloppsbrunnet, barnen var visst väldigt facinerade! ;) Jag har i vanlig ordning stökat på inne, flyttat omkring lite ljuslyktor och dylikt. När jag hade stökat klart, tände jag en massa ljus, satte mig i soffan och tog fram virkningen och njöt av tystnaden. Mycket mysigt!! När barnen kom in myste vi ett tag i pyjamas oxå innan det var dax för dem att krypa isäng. Nu får jag mysa här med Robban ist, och det är int efy skam! Fika har han gjort till mig oxå, han är helt klart bäst!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)