Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 13 oktober 2011

Idag har jag varit till barnmorskan, allt var bra, hjärtljuden var på 148, säger mig ingenting om jag ska vara ärlig... ;) Jag kan inte påstå att jag är så "förtjust" i "min" barnmorska. Hon är liksom... gammal och fnittrig... skrattar liksom bort mig om jag säger nåt. Men hon kollar ju iaf om allt är bra med barnet, och det är huvudsaken, jag känner mig ganska trygg i mig själv i övrigt, så så länge hon gör sitt jobb må hon väl fnittra då! ;)

Sen skulle jag snabbspringa på stan, men det gick inget vidare, jag orkade liksom inte. Nere på KappAhl slet jag åt mig en tröja och gick till provhytten för att få sätt amig... jag provade inte tröjan, utan satt bara en stund, och sen kunde jag gå till bilen... Nog är man allt bra knäpp...

Just ja, när jag parkerat bilen på lassa, som utanför förlossningen, så kom Brolle jr och satte sig och körde iväg med bilen som stod parkerad bredvid mig, har de fått barn nu eller???

Barnen har klippt och klistrat ikväll. Robban har farit på föräldramöte. Men jag misstänker att han har hittat nån att prata med efter, för så här lång tid kan det väl ändå inte ska ta!? :P Astrid somnade i mitt knä här i soffan, Alfons hann jag bära isäng innan han somnade.
Nu sitter jag och ser "drömmen om ett barn" och äter vindruvor! :)

1 kommentar:

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)