Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 4 oktober 2011

Inatt vaknade jag av att jag hade senadrag i foten och upp efter vaden, och det gjorde ju så förgjortat ont. Tillslut var jag tvungen att väcka Robban så han kunde hjälpa mig att räta ut foten. Så han satte sig halverts upp, tog tag runt foten, släppte och la sig igen... Nä, han var inte så mycket till hjälp, så jag fick kravla mig upp och försöka gå lite så det skulle släppa. Imorse sa jag det till honom att han inte var så mycket till hjälp inatt, och då svarar han "jaha, var det på riktigt, jag trodde att jag drömde...!" :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)