Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 6 juli 2012

Arvid har tagit ett dopp under parasollet idag. Han tyckte att det var jättekul... såg det ut som iaf! ;) Han kom på att om man tog i kanten kunde han nästan ställa sig upp... mindre kul... tyckte jag iaf1 ;)

Jag vaknade i natt med ont i huvudet, det sitter kvar än, trots knaprande av "små" vita piller... Vätskeintaget är enormt, så jag kan då int eskylla på det heller...
Alfons och Astrid for till kusinerna på andra sidan E4an efter lunch idag. Jag och Arvid har varit ut några svängar, men han är lättast att vara med inne, där han kan fara omkring som han vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)