Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 11 juli 2012

Idag har det varit en jobbardag uppe! :) Robban började på förmiddan, och sen tog jag över med diverse spackling, slipning och målning. Astrid har fått golv i sitt rum! :) Det blir så fint! När jag frågade henne vad som skulle bli det bästa med att få ett eget rum så svarade hon med en sån lycka i rösten "att ha en egen nyckel och kunna låsa dörren! Och när jag är ledsen och vill gråta ifred, kan jag göra det!" (fast utan alla "r" då... ;)) Min finaste lilla tjeja...

Robban skulle diska bort stekpannan efter lunch idag, Astrid hade tittat skeptiskt på honom och sagt "Kan du sånt där??" *haha* så ofta ser de sin far diska bort... :P

Fick ett gäng rabarber av storebror igår. Ikväll har jag hackat 3 kilo av dem, och det är fortfarande kvar...  jag vart less... ;) Rabarberkräm har kokats oxå, med mer socker än angivet  recept, men ändå för surt för Robban... ;P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)