Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 22 juli 2012

Idag har vi haft fika främmen, det är så trevligt att umgås. Och att kunna prata i lugn och ro då barnen dröktar sig tillsammans. Vi hinner ju prata om allt mellan himel och jord känns det som, och inget är tabu... :)

Robban har varit och skrapat hus. Ett rött hus! Det faller färgflager från honom hela tiden... :)

Ikväll har Jonna varit här och busat. Astrid har skött om henne och Arvid, hon hade fullt upp, minst sagt :) Nu har vi (eller rättare sagt: JAG) sett "mamma Mia" och ätit varma mackor. Jag fick flasch back känslor till förrförra sommaren då Robban var borta hela helger, då såg jag alltid "Mamma Mia" efter att jag lagt isäng barnen. Antar att det var det enda jag vågade se utan att bli mörkrädd... ;) Jag har surrat på Robban att han kan väl gå upp och lägga sig så jag hör filmen istället för hans snarkningar. MEn jag fick till svar "Du kan ju replikerna redan!!" :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)