Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 5 juli 2012

Där Arvid är, är oxå Astrid...





Ja, så är det, i stort sett. Hon lämnar honom inte så gärna. Oftast vill hon bara leka och vara snäll, ibland går hennes lekar överstyr... Men hon tycker så mycket så mycket om honom. En natt när han grinade och jag var nere på toan (den natten då jag mådde illa och funderade på att bosätta mig på toan, men visste att Arvid grinade där uppe...) så gick hon till min säng och frågade Robban vars jag var. "Men Alvid glinal ju!! Jag måste lägga  mig häla!" Och så la hon sig bredvid Arvid och somnade om så gott! :)

Robban och Alfons har varit och fiskat ikväll. Kusin Victor följde med. Alfons kom hem med massor av myggbett. Jag räknade på en av hans vader, och räknade till 37 st!! Och det var nästan lika många p ådet andra benet... tackar. Men han klagade inget, utan var jättenöjd över kvällen! Nappat hade det gjort oxå! Och en spännande historia om en hoppande gädda som skrämde kusin till skogs fick jag minsann höra! :) Sann var den visst oxå, intygade Robban! :)

Jag har varit uppe och slipat takbjälkarna. Armarna blev som gelé av att hålla i slipaskinen ovanför huvudet... Men fint blev det! Men det är gräsligt varmt där uppe... bara att bita ihop! ;)

Jag, Astrid och Arvid har haft främmen ikväll. Så trevligt! ...men inget fick vi bjuda på! Nästa gång!! :)

God Natt på er!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)