Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 19 juli 2012

 ALFONS
 ASTRID
ARVID

I måndags när vi stod på loppisen så var det in en kvinna som sa att man såg att Arvid var vårat barn, "det ser man på ögonen! De har så vackra stora ögon allihop!" :) Ja, jag kan inte annat än hålla med! :)

Jag fatsnade ikväll (natt) med att kolla tillbaka på bloggen... Jag har alltså bloggat från det att Astrid var liten... Det finns bilder på när Alfons och Astrid ligger i syskonvagnen, Astrids första steg, deras födelsedagar, "misslyckanden" och framsteg, ja, allt möjligt. Det är jätteroligt att läsa, och jag är så glad att jag har skrivit, tror att barnen uppskattar det när de blir stora! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)