Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 3 juli 2012



 Ikväll har "Tisdagsträffen" hälsat på i byn. Det var ingen (tror jag) som räknade motorcyklarna, men drygt 100 stycken var det iaf. Vädret var ju alldeles kanon!! Så mackor breddes, kakor skars, kaffe kokades, bord, stolar och ett glatt humör bars.

Barnen busade på och de märktes inte av så mycket. Arvid var smart och sovde! ;) När vi kom hem var Alfons och Astrid så skitiga och myggbitna så jag tvingade in dem i duschen, populär blev jag inte... :)

klockan är kvart i elva nu... de nyduschade barnen somnade direkt efter kvällsfikat. Arvid springer omkring i gåstolen och är på toppenhumör! ...fast det sprider sig en viss odör runt honom... han måste nog bytas på... *ropar på ROBERT* :P



2 kommentarer:

  1. Det var ju synd att man inte visste att Tisdagsträffen skulle till Bäck, hade man vetat skulle man nog ha tagit sig en tur...
    P

    SvaraRadera
  2. Rackarns å!! Men du är ju välkommen när som helst!!! :)
    kram

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)