Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 20 juli 2012

Ikväll har Robban och "storbarnen" varit i Klutmark och sett rallycross. Det var bara träning ikväll, men barnen var helnöjda! :)

Jag och Arvid stannade hemma och bakade bullar med philladelphiafyllning. Sen cyklade vi ned till loppisen en sväng. Nu är den bara öppen lördag och söndag innan den stänger och då är det HALVA PRISET på allt!! Så kom och skynda fynda!! :)

Robban for bort igen och jag la isäng våra tre troll. Astrid hade som vanligt svårt att komma till ro i sängen, det hittas på allt möjligt. Ikväll hade hon minsann "ett myggbett på lumpan!!" som störde henne... Jag kunde inte låta bli att skratta...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)