Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 14 juli 2012



Idag har det varit Loppis i byagården. Vid elvatiden började kön ringla sig. Halv tolv började jag sälja fika. Klockan tolv då dörrarna låstes upp var det smockat med folk (minst 200...) som stormade för att komma sig in. Jag stod ju bakom alltihop och tittade och det var en syn för ögat. Barn blev översprugna och kepsar flög. Tanter slet i saker och gubbarna skuffades...
Jag fick mig iaf 3-våningskakburken som jag ville ha (Tack Jessica!!) visst blev den fin på hyllan?? Jag är lite kär iden, jag smilar upp var gång när jag går förbi den! :) Och kakspritsen, helt ny i kartong, den ska bli kul att prova! :)

Robban tog ett litet kvällspass där oxå. Det har packats upp mer grejer på loppisen, så man kan gott fara dit igen för att fynda! :)

Nu har jag lagt mina trötta ben på rumsbordet och sitter nog här tills det är dax att lägga omkull sig! :)

Tack för idag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)