Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 22 juli 2012

LöRdAgSgOdIs

Enda morgonen Astrid sitter stilla och ser tv i lugn och ro är på lördagar då de får godis efter frukost. Fast det är då inte varje lördag heller då vi glömmer bort det ganska ofta...

Robban har som sagt varit på rallycross hela dagen. For vid halv sju imorse... inte är de särskilt kloka inte...! ;) Jag har lagat upp lite semester-mat. Klockan 12 cyklade vi ned till Byagården för att kolla på loppisen och köp fika. Jepp, jag gjorde det lätt för mig idag, det blev fika ist för lunch! :)
Vi köpte en spark på loppisen, då det var halva priset på allt fick vi den för 75:- Jättfin, stadig och färdigmärkt var den! ...visserligen märkt med "SVEA", men vi vet nog att det är vår iaf! ;) Alfons tyckte dock att det var lite tungt att sparka nu! ;)

Vi bjöd in oss på middag hos mor och far. De absolut godaste biffarna gör mamma. Det kändes som om jag åt och åt... fast att jag "bara" åt tre biffar. För de andra var klara långt före mig trots att de började äta efter mig... Det är oftast så. Robban säger att det beror på att jag pratar för mycket då vi äter... ;) Kan väl aldrig stämma?

God natt på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)