Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 22 mars 2011

Det är visst nån tävling ikväll?? ;P

Himml och pannkaka vad mina barn kan bråka! Jag blir ju nästan imponerad... fast otrooooligt less... De har tjaffsat i stort sett hela dagen (låt er inte luras av bilderna, de togs igår... ;)) Och när Robban kom hem så blev de så vänner dessa två små troll... lekte som bästa vänner, skojade och hade huuuur kul som helst... Det blir ju liksom svårt att få förståelse av Robban att jag tycker att dagen har varit jobbig... Fast jag vet att han förstår. Men det är kanske inte så konstigt att man känner sig som en världelös mamma ibland...
Efter middan som bestod av våfflor for Alfons och Robban till Skellefte Kraft Arena för att hejja på AIK! Alfons tycker verkligen om hockeyn, han är nog mest intresserad i den här familjen! :) Jag och Astrid for till mormor och morfar en stund. Nu sover hon och jag halvkikar på matchen på tv... Förlängning... det blir en sen kväll för Alfons! :)
Det är nåt skräp under tangenten "E", så den är inte så lätt att få med när man skriver, hoppas att ni har överseende om jag missat det nånstans...
"Cup of love" (ett café i stan där de sålt cupcakes) har stängt igen, de har haft auktion på en del grejer på Facbook, jag skambudade på en litet bord och två stolar att ha ute, och vann det!! :) Så Robban har varit och hämtat det idag, kul! :)

1 kommentar:

  1. Visst är det typiskt när de blir snälla när den andra kommer hem? Fast nu är det ju min tur att njuta av det när jag kommer hem :-)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)