Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 15 mars 2011

House

Nä, jag kan inte göra snygga bullar, men det brukar inte vara nåt större fel på smaken... ;)
Jobbat till 15 idag, glada barn hämtades från dagis. Till middan hade Alfons (!!?) ett utbrott då jag skulle ha honom till att smaka allt som serverades till middag. Det är inte ofta han blir så arg, men idag hände det! Farfar och Lena kom förbi en sväng, tur att vi hade bakat lite innan middan! :) Vid sänggåendet fick Astrid ett utbrott, det är vi ju mer van vid än att storebrodern får det. Hon skrek för att jag tvättade henne... och sen skrek hon, och skrek och skrek... nästan så hon tappade andan. Och det går inte att resonera eller hantera henne när hon blir sådär... hon somnade tillslut, utmattad, för att 40 minuter senare vakna och ta vid med skrikandet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)