Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 12 mars 2011

Morgonnmys

Igår kväll hade vi trevligt sällskap av Mikaels. Surr och skratt och lite gott i magen.

Robban och Alfons har sovit i storsängen inatt, jag valde att sova i Alfons säng och Astrid har sovit i sin säng hela natten! :) Vaknade med huvudvärk, men med lite frukost i magen och några vita små piller så ska det nog bli bra... Det är ju otroligt vackert väder ute! Ohullt att vara inne och bygga idag... ;( Jag hade tänkt ta mig en liten springtur... fast det kändes lite jobbigt... ;)

Barnen myser i pyjamas tillsammans med "Emil i Lönneberga". Frukosten är intagen i soffan denna morgon, *myyys*.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)