Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 17 mars 2011

torsdagmorgon

*Zzznark* Önskar att jag fick krypa ned under täcket igen... Klockan är tio i åtta och vi har redan hunnit med två långvariga, högljudda raseriutbrott från den minsta trollungen... Ett av dem gällde att hon inte fick väcka Alfons genom att slita honom i håret (vilket hon iaf hann göra) och det andra var för att hon inte fick se "Emil"... Att hon orkar? Att hon inte har lärt sig på dessa två år att det inte löns??

Natten har dessutom varit gräslig av min benrastlöshet... det börjar varenda kväll när jag sätter mig i soffan, en bit ovanför knäna och ända ned till tårna pirras, sticker och rycker det... hela tiden. Det går inte att hålla benen stilla, hur mycket jag än försöker tvinga mig själv till det... mycket irriterande!!!!!!!!!!!!!! :(

1 kommentar:

  1. Testa Kalcium & Magnesium, då försvinner det! /Emma

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)