Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 20 mars 2011

Kyrkan

halv sju tyckte Astrid att det var morgon... Så jag var oxå tvungen att tycka det. Hon har gnölat jättemycket inatt, och inget man gör hjälper, hon ska inte ha täcke på sig, hon ska ha täcket på sig, hon ska inte sova hos oss, hon ska inte ha tutten, hon ska ha tutten, hon ska inte sova i sin säng... *gaaahhhh* På natten vill man ju faktiskt sova, inte stå och tjaffsa med en trollunge!! Att vara uppe med en liten nyfödd gråtande på natten är mer acceptabelt tycker jag, men inte med en som är 2½ år!

Idag ska vi till kyrkan då Alfons ska hämta Barnens bibel. Han ser fram emot det, undrar om han vågar gå fram och hämta den själv! :)

Igår glömde Astrid sina vantar ute, strategiskt lagda under "droppet" från stupröret... De var goode blöta!! ;/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)