Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 27 mars 2011

via mobilen...

Vi har inget fungerande internet... Inte hemtelefon heller... och knappt tv... Tur att man har mobilen så man kan hänga med lite i vad som händer i världen iaf! ;-) Igår var vi på bröllop i Innertavle, Jättetrevligt var det. Barnen kämpade på tills det att vi for hem. Jag drog nitlotten och fick köra hem, men det gick bra! Imorse blev det lite sovmorgon för oss, längre för vissa... ;-) Vi har varit till bureberget och ätit lunch, jag blev så mätt att jag mådde illa i flera timmar efteråt. Pappa, mamma och Tobias har ätit med oss idag, och pappora har sett hockey. Nu sover barnen och vi har sett "mästarnas mästare", nu funderar vi på att gå i säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)