Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 18 mars 2011

prick prick prick

Igår kväll hade Alfons några prickar på armen... Det går vattkoppor på dagis... Men imorse var de nästan borta, så jag uteslöt det. Helt plötsligt hade han massor med prickar på benen, och då menar jag MASSOR! Så jag förberedde honom på att han hade vattkoppor, att det inte blir så mycket till aktiviteter och kompisar då... En timme senare så hade han betydligt mindre prickar igen. Då ringde jag sjukvårdsrådgivningen. Hon trodde inte heller att det var vattkoppor, utan kanske nässelutslag, och det finns det ju som ingen förklaring till... Prickarna kommer och går, nu har han ganska mycket igen, men han klagar absolut inget på att de kliar... Ja, jag håller tummarna att de försvinner snart, vi har ju så mycket roligt att se fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)