Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 23 mars 2011

Onödigt

Det gick riktigt bra att väcka Alfons idag, men efter dagis så var han trött, men han var såååå nöjd över att ha varit på hockey!

Middagasfrämmen, tacos. Trevligt surr och många glada, tokiga skratt! :)

Vid sängdax blev Astrid arg över ett klistermärke... hon somnade utan pyjamas i soffan... Jobbigt... Ja, jag tycker verkligen att det är jobbigt när hon blir så arg... och inte minst så blir det jobbigt för henne. Min söta, rara, roliga lilla trollunge ska inte behöva bli så arg, flera gånger varje dag... Om hon då åtmindstonde kunde bli arg över nåt vettigt... även om jag är van vid dessa utbrott så tycker jag att det är fruktansvärt jobbigt...

Snart dax att krypa isäng... återigen har dygnet för lite timmar...

1 kommentar:

  1. Vilken jättefin bild av dig du har lagt upp!! En riktig snygging!!
    //Malin

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)