Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 14 mars 2011

sov gott

Nähä, den här gången klarade jag mig från att gråta! ;) Fast nog ser det jobbigt ut för dem!? Jag har ju haft relativt lätta förlossningar, med Alfons var vi inskrivna typ 4 timmar innan han var ute, jag blev hyffsat arg på Robban den gången, barnmorskan sa att huvudet var ute 1 centimeter, då slänger Robban ur sig "då är det bara 49 centimeter kvar!!" Knäppgök, det var inte vad jag ville höra då! Men jag har förlåtit honom för det nu! ;) Med Astrid var vi bara inskrivna en halvtimma innan hon kikade ut med sin svarta kaluffs :)

Robban har gått och lagt sig för länge sedan, jag borde oxå göra det...

...God Natt!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)