Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 10 mars 2011

Ovan där...

Min mormor ringde för några dagar sedan och vile beställa en tårta. Det har sjungits på Bureborg idag och då ville de bjuda på tårta. Jag och barnen stannade där och var med dem. Mycket trevligt!! :)
Robban har varit duktig här hemma. Vi har varit uppe ikväll och bestämt vars eluttagen ska sitta, tänk att det kan vara så roligt! :D Han och Astrid har varit till lövånger och slängt skräp. Jag och Alfons har varit hemma och röjt lite, trappen ner till källarn har börjats synas lite! ;)
Vi köpte hem pizza till middag idag... nä, inte särskillt gott. Vi köper det nog bara typ en gång i halvåret, och nu minns jag varför, det är inte värt det!!! Så nu dröjer det nog ett tag innan det händer igen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)