Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 20 mars 2011

Söndagkväll, och snart så...

Kan någon vara snäll och förklara för mig vad Gmail är???
Nej just ja, jag glömde... det går ju inte kommentera här... ;P

Alfons var sååå duktig i kyrkan, satt stilla och väntade på att få hämta sin bibel, och när hans namn ropades upp satt två stolta föräldrar och tittade på sin storkille som gick fram själv. Astrid var oxå duktig, hon satt kanske inte mest stilla, men i förhållande till andra småbusar så...

Cornelia följde oss hem, var ute och busade en stund, sen for Robban och barnen på en skotertur. Jag gick in och åt lunch/middag. Helt själv vid köksbordet, ingen tidning, ingen dator, ingen tv, ingen telefon, inga barn, ingen karl, det var bara JAG och min kycklingsallad!!! Och det var så in i bomben gudomligt ljuvligt!!! Att bara sitta där och ... vara!! :) Det är minsann inte ofta...

Nu sitter jag på jobbet, sista timmen påbörjas om... 9 minuter. Det här har varit en lång jobbarhelg tycker jag... Jag vill oxa fara ut på skoterutflykter, sitta ute och fika och njuta av solen och takdroppet, men, nån måste ju vara här oxå!! :) Och jag är ju ledig måndag och tisdag nu istället... fast det är ju ingen annan... ;)
Alfons klistermärkessamlande går ju lixom inte alls... han står kvar och stampar på ett klistermärke... Imorse hävdar han bestämt att han har sovit i sin säng heeeeela natten, men jag ifrågasatte vad det var för en liten grön pyjamasklädd figur som låg bredvid mig heeeeela natten, han hade inget bra svar... ;) Jag kanske ska tala om för honom vad det är för grej han får efter tio klistermärken, då kanske det blir mer lockande...??
Ta hand om varandra!

1 kommentar:

  1. Behöver du en gmail? Jag kan skicka en inbjudan om du vill.

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)