Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 9 mars 2011

Ett barn i taget

Jag brukar lägga fram kläder kvällen innan, och det brukar inte vara nåt tjaffs. Tjaffset är oftast att pyjamasen ska av och kläder på! De vill helst vara nakenfisar! ;)
Det har byggts idag. Barnen har hjälpt till. De har även hjälpt mig att baka, gick riktigt bra! :) Bjöd mor och far på middag, potatisgratäng och tjälknöl, det var himmlans gott måste jag ju få säga!! Måste jag göra nån fler gång!
Efter middan for Robban och Astrid för att lämna tillbaka släpen, Alfons stannade hemma med mig, "Va mysigt, Alfons, bara du och jag!" sa jag till honom. Till svar fick jag "Ja, mamma, visst är det skönt att ha bara ett barn i taget!??" :D
Tv tjaffsar, kanalerna hackar och det är väldigt störande, den har hållit på så hela veckan. Robban sitter i telefonkö till Telia, eller, han sover sig igenom telefonkön, vaknar till ibland och säger vilken plats han har, 14 var det sist...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)