Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 19 mars 2011

skitdag

Jobbat idag, med bästa Cissi. men en riktig skitdag har det varit, kan man säga! ;)

Robban och barnen har varit på skoterutflykt till Fårvika. När jag slutade så valde jag mellan att fara hem och städa efter dem, eller fara till stan och bara fördriva lite tid. Jag valde det senare alternativet! Kyckling och uppstekt potatis till middag, sen en tur till mor, far och Tobbe där jag lekte lite frisör på storebror. Astrid fick sig ett utbrott just innan vi skulle hem, anledningen: Jag ville inte tippa omkull på golvet. Hon lugnde sig i bilen och fick nästa när vi kom hem och skulle ta på pyjamas. Nu har hon iaf somnat i soffan... Igår kväll när jag kom hem satt Alfons och Robban och myste i soffan, Astrid låg i sackosäcken och sov, "RÖR HENNE INTE!!!!!" var det första Robban sa när jag kom, då hade hon oxå somnat under ett raseriutbrott...

Det är "Shutter Island" på tv, vi kom in i filmen när den varit en halvtimme, så jag som har sett den förrut har förklarat för Robban vad som har hänt, när jag förklarat klart, ...så somnar han!! Kulig grabb! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)