Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 14 mars 2011

Skoterfärd

Semestern är till ända...

Idag har vi varit till Ånäset, jag, barnen och mormorn. Efter lunch klädde vi på oss och gick ut. Skotern stod där så ensam och såg ut att skrika "kööööör meeejjj!!" Så jag lyckades dra igång den och så körde vi en sväng... eller två! ;)

Alfons har varit hos kusinerna på andra sidan E4an ikväll. När han var hemhämtad och isänglagd tvingade jag mig ut på en motionsrunda... det kändes verkligen tungt, men det är ju skönt då det är gjort! :)

Nu börjar snart andra avsnittet av "En unge i minuten". Förra måndagen när det var så sa Robban "Va f*n, sitter du och flännar??" *haha* JA!! Det är verkligen inte min grej att gråta till tvprogram/filmer, men det är nåt särskilt just med barnafödande... jag kom på mig själv med att jag satt och höll andan... fast det hjälpe dem på tvn föga... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)