Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 28 november 2010

28 november

Mysig 1:a advent!! Ätit frukost tillsammans med det första ljuset i staken tänt. Bäddat lite och tvättar i den fina maskinen som faktiskt tvättar kläderna åt oss! ;)
Astrid ligger och myser och ser Toy Story. Alfons och pappan bygger det nya legot. Det är nästan så att jag och Robban slåss om vem som ska bygga med honom... men han vann... det gör han oftast! ;) Men jag måste skryta om Alfons, han är verkligen jätteduktig på att följa ritningarna och bygga. Mycket duktigare än vad jag trodde!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)