Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 28 november 2010

Ni kommer väl ihåg att släcka ljusen!??

Vi tog pappa med oss och for till mammas jobb och åt lunch. Barnen skötte sig riktigt bra och Alfons slevade i sig den goda maten. Sen for vi och hälsade på farbror Ingemar och faster Karin, trevligt!! Alfons och Robban gick ut och tittade på brandbilen och brandsnubbarna. Alfons fick en kalender och var hyffsat nöjd!!! :)

Jag har nu jobbat årets sista helgtur, skönt. Så nu har jag lediga helger resten av året!!! ...fast... många är redan uppbokade! ;)

Övriga i familjen sover, jag sappade över och såg att det var "Da Vinci koden" på tv, den har jag fortfarande inte sett, och jag orkar inte göra det nu heller... Jag känner mig ständigt trött och slut, tankarna snurrar, de avlöser varandra utan att vara färdigtänkta och... ja, jag vet inte... det känns nog bättre snart, hoppas jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)