Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 22 november 2010

gula bullar

Haft lunchfrämmande från Bissjön idag, otroligt trevligt! Barnen lekte och vi surrade!! Det gör vi om snart tycker jag!

Ikväll syns det verkligen att det har hänt saker uppe!!! Det är som svärfar säger, nu kan man ta sig en svängom där om man vill!!! :) Medans vi har lyssnat på slammret från byggnationerna så har jag och barnen bakat ut pepparkaksdegen och gjort saffransbullar. Barnen har även legat i badkaret för uppblottning, de såg sedan ut som russin så jag var nästan på väg att stoppa ned den i bullarna!! ;) Ja, självklart är det russin i saffransbullarna, till Robbans förtret, men ack så gott!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)