Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 6 november 2010

6 november

På 40-årskalaset i Piteå var det jättetrevligt. Mycket god mat och tårta serverades och många glada människor! Barnen hade oxå trevligt och blev "omhändertagna" av de äldre barnen.

Nu sitter jag här på jobbet igen, betydligt tröttare än igår kväll, fast jag sovde en timme med Alfons ikväll. Jag hjälpte Robban upp med barnen innan jag for iväg, jag brukar alltid ta Astrid, men ikväll blev det Alfons, och HJÄLP!!! Snacka om tung kille då han är sovandes... honom orkar jag inte bära så länge till inte... på mornarna så brukar jag ju bära ned dem samtidigt, en på var arm, men det är ju en helt annan sak... Nä du, Robban, nog är det på tiden att vi bygger klart uppe nu så vi slipper detta bärande...! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)