Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 10 november 2010

Inget toppenväder att vara ute efter vägarna i, men om man får sitta inne under en filt så är det ju toppen!! :) Tyvärr så har jag utbildning i kontaktmannaskap på Nordanå idag, så jag måste ut! Att sitta stilla och lyssna och koncentrera sig flera timmar är ju inte heller det roligaste, brukar medföra huvudvärk, så jag för-preparerar mig med alvedon och ipren. Min förkylning blir heller inte bättre, snor och snörvel, hostar upp lungorna då och då, men men, det blir nog bra snart, det finns de om har det värre!!!
Gårdagskvällen blev ju inte direkt som planerat, men ikväll ska det visst byggas! Välkomna att slå in en spik!! ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)