Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 11 november 2010

tungt

Barnen bestämde dagens lunchmeny: tomtegröt och kalla köttbullar, så det fick det bli! Jag har fortfarande inte kokat egen tomtegröt nån gång, men jag har i veckan köpt hem ett paket grötris så jag ska ge mig i kast och prova nån gång. Barnen älskar det, och en "korv" gröt smäller de lätt i sig tillsammans!

Jobbat ikväll, 14.00-22.30... det har gått jättebra, men ändå tungt. Jag hoppas ingen har tyckt att jag varit otrevlig eller så, men huvudet värker, det är tjätt baki näsan, halsen ömmar och det känns allmänt tungt... Jag funderade på att jobba extra imorgon natt, men Robban tyckte inte det... undrar varför?? ;) Nä, det ska bli skönt att vara ledig och hemma, imorgon ska jag och barnen ut i skogen hade jag tänkt och "botanisera" lite...

Lev och må! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)