Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 12 november 2010

Mysia barn

För ett tag sen framkallade jag några bilder och satte in i små-album och skickade iväg. Barnen fick oxå ett med bilder från sommarn. De har suttit och tittat i det nu, och nu pratas (och nästan tjatas) det om att fara iväg till en djurpark!

Andra gången i natt under Astrid 2-åriga liv som som hon kommer över till oss själv på natten utan att ligga och skrika tills nån av oss går dit. Vi tog sovmorgon imorse, dock inte så bekväm sådan då jag fick ligga diagonalt över sängen för att försöka parera och undvika att trassla in mig i barnen, men skönt iaf att få vila!

Idag börjar ju våran helg!! Barnen har än så länge varit så otroligt sams! De kramas och busas, så fort jag går i närheten av Alfons säger Astrid "Jaaaaas Ack!!" Vilket på Astrid språk betyder "Min Alfons!!" gullungarna mina som är så billiga ibland, just nu är de den dyrbaraste skatt jag har!! :)

Jag gjorde en fuling och tvättade lite av våra kläder på jobbet igår, man är verkligen ställd utan tvättmaskin... Men jag har ju en toppenmamma som erbjuder sig!! :)

Nu har jag tagit bilder på barnen medans de myser och kramas, jag ska titta på de bilderna nästa gång de krigar med varandra så att jag påminner mig själv om att det finns sådanna här stunder oxå. Jag ska visa er sedan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)