Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 11 november 2010

Gick å la oss före 22 igår, somnade nästan på stört. Men lilla fröken Holmqvist har inte haft nån god natt, jag tappade räkningen på hur många gånger jag var upp till henne, tillslut kom hon över till oss, jag gick ned och gjorde en välling till henne och den lugnade henne så hon somnade hyffsat. Så kom Alfons oxå över och han går ju på som en propeller, han ska trassla in benen i mina och inte ha täcke, vilket jag vill ha... När han hade somnat trasslade jag mig lös och smög över och la mig i hans säng, riktigt skönt! När så Robbans väckare och Astrid tjöt till så flyttade jag över till ormgropen igen...

Nu myser vi framför "Myror i brallan" och laddar för eftermiddagsjobb... känns lite jobbigt... Men det blir nog kul!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)