Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 1 november 2010

Kulturell!

Vi slog in ett litet paket, Alfons visade sina skrivkunskaper och skrev "GAMMELMORMOR" på det och sen for vi till Bureå och överraskade, hon blev mkt glad!! Barnen hade packat en liten väska med bilar och docka, så de hade lite att leka med medans vi satt och pratade och fikade. (Ja, barnen fikade oxå!)

Alfons har tjatat om att han vill fara på biblioteket och låna böcker, och idag hade de öppet då vi var förbi, han var snabb på att hitta fem böcker som han ville låna. Jag hittade mig en triologi att läsa oxå!! =)

Astrid sover, Alfons vilar i soffan, jag har stökat undan efter helgens nedstökning och nu har jag satt mig här en stund. Ikväll är det "personalfest" för mig på Matildagården i Sjöbotten, det ska bli trevligt!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)