Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 21 november 2010

Snart

Snart ha jag gjort bort att jobab den här helgen oxå! Då återstår bara en helgtur att jobba på det här året!! Synd bara att det inte är så mycket kvar av det här året! ;) Har rast just för tillfället och sedan är det bara 3½ timme kvar!

Tvättmaskinen får vi inte igång, köpt reservdelar som jag måste skryta om att JAG satte dit (eftersom Roberts fingrar och tålamod inte fixade det! ;P) Men den vill iaf inte... :( Så det får nog (tyvärr) flytta in ännu en ny, blank och fin maskin till oss... Tvättkorgen syns inte längre under all tvätt, så imorse innan jag for hit packade jag en påse och for och ställde på bron hemma hos mor och far... :)

I fredags åt vi mat från "Wook and roll", det var jättegott, men jättestarkt! Alfons hade tungan ute för vädring meste hela tiden, men åt med god aptit! :) Igår var vi på 6-årskalas och åt tårta, sedan blev det surströmming till middag, mycket gott! :) Avslutade kvällen hos mor och far där även Tobias var! :) Barnen älskar verkligen att busa med honom, och Astrid pratar om honom jämt!

Imorgon börjar en ny vecka igen, och jag vet redan nu att den veckan kommer att ha alldeles för lite dagar och timmar... Igår när jag gick och la mig klockan 23.30 så tänkte jag att jag får ju sova 6 timmar iaf! Jag vet att det är för lite timmar, men det känns som så onödigt att bara ligga och sova bort timmarna när man har annat att göra... Jaja, jag ska nog komma på nåt sätt så att dygnet får fler användbara timmar! ;)

Rasten börjar lida mot sitt slut och jag ska återgå till mina sysslor... Hoppas att ni har haft en bra helg!

3 kommentarer:

  1. Jag klurar också på gåtan hur dygnet ska kunna få fler användbara timmar *ler* /E

    SvaraRadera
  2. Jobba in Lunchen så får du 25 Timmar
    P

    SvaraRadera
  3. Lunch är ytterst sällsynt, så där kan i alla fall inte jag tjäna in mycket. Annars är det faktiskt ett bra tips...

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)