Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 8 november 2010

Datortomografi

Imorse skjutsade jag barnen till mamma, "plockade upp" Tobias och vi for till stan. Han lämnade jag av på busstationen och jag for vidare till lassa. Hittade till röntgen men insåg att jag kunnat parkera betydligt närmare och sluppit frysa... men å andra sidan så är det billigt att parkera på lassa... Hur som helst, in på sal 6 och lägga sig på britsen. Kontrastvätska skulle sprutas in via en slang i armen så hon stack, och kärlet brast, och det gjorde/ gör betydligt ondare än jag trodde... Men tillslut så kände jag den hettande känslan då det spreds i kropppen, huvudet spändes fast och så in i röret, det snurrade (inte jag) och levde om och på typ 5 minuter så var det klart. Så nu är det bara att vänta på svaren...

Ikväll har vi varit på kurs hos morbror Tomas, många glada skratt som alltid... :)

Jag känner mig allt annat än fräch, så nu blir det alvedon och sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)