Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 7 november 2010

Söndag

Alfons har varit fotograf idag och tagit de översta korten, riktigt stolt var han! :)
Även en bild på presenten som kusin Fredde fick igår, hoppas att trisslotterna kunde ge nån utdelning! (fast inte såååå hög! :P)
Jag sovde 4 timmar när jag kom hem, sen har det varit full rulle... barnen har busat, Robban har varit ute och sjåat, jag har försökt få nån ordning här inne... Vi bjöd hit mor, far och Tobias på middag. De firar 40-årig förlovningsdag idag!! ...och tänk mamma, du som bara är 39 år!!?? :P
Vitvarorna i detta hus vill inte vara våra vänner... Nu är dte tvättmaskinen som inte vill... Och utan tvättmaskin klarar man sig inte... "Men mamma, mormor kan ju tvätta" sa Alfons när jag beklagade mig. Maskinen krånglade tidigare i veckan och då körde vi en tvätt hos mamma, den tvätten kom tillbaka två dagar senare, stryken och prydligt ihopvikt... Jag har sagt det så många gånger förut, men jag tänker säga det igen: Jag har världens bästa föräldrar!!! Så jag förstår hur han tänker den lille sonen... ;)
Nu är iaf disken bortstökad, huset är hyffsat städat, barnen sover snart (hoppas jag) och jag tänker sitta här och gruva mig lite för morgondagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)