Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 12 november 2010

Impad

Efter taco-middan så busade Robban och barnen medans jag stökade bort middan. Jag satt esedan lortgrisarna i badet och Robban gick upp för att bygga!! :) Vi hade lite popcornmys innan det var dax för barnen att sova.

Therese skrev på fejjan om "Sex and the city 2" och jag blev ju så klart sugen på att se den jag me, så det blev till att hyra den. (Då är telia bra!!) Robert sa redan före att han inte skulle orka se den, men det gör mig inget. Men jag imponeras ju nästan av hans tjurighet at iaf sitta här bredvid mig och sova... *haha*

1 kommentar:

  1. Hej, Katarina!

    Kul att du hittade filmen i vårt filmbibliotek.
    Nästa gång får vi hoppas att ni hittar en film i både din och Roberts smak. :)

    Med vänliga hälsningar
    Daniel Leuschner, Telia kundservice

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)