Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 6 november 2010

666

666 stycken inlägg har jag visst gjort här, det här blir det 667:de!! :)

Å, vad barnen blev glada när de såg snön ute imorse! Overaller och handskar var det inget tjaffs med när vi skulle ut. Bobbarna har fått göra rätt för sig och många snöänglar har gjorts, tom Astrid fattade hur hon skulle göra. Vi har (sent om sider) dragit upp alla morötter från vårat lilla "land" Det blev typ en halv hink iaf... Lasange till middag, Astrid slevade i sig maten, kul att se då hon oftast bara leker och har ingen ro att sitta stilla och äta... Alfons äter ju för det mesta som en häst, sist vi åt palt så smällde han i sig 2 stycken...

Jag jobbar natt i helgen... har hunnit med att göra två stycken mössor... Än så länge har det alltså varit relativt lungt här, dock mer än sist jag jobbade natt... Klockan sju blir det hem och sova nån timme, vi är bjudna på kalas till Piteå mitt på dan, och det vill vi ju inte missa! Sova hinner man väl göra när man blir gammal! :P

Jag har verkligen tur som har så fina vänner, kan prata om allt utan att det känns konstigt, och känt varandra särskilt länge behöver man heller inte ha gjort, det liksom bara "klickar"... Jag skulle nog kunna prata om vad som helst med nästan vem som helst, kan vara som en öppen bok, men av nån anledning så stoppar jag mig ibland, och tur är väl kanske det... ;) samtidigt som jag ibland kan känna att jag VILL berätta, fråga, prata... men inte vågar... ja, konstigt är det... Sånt här svammel kommer (nästan) bara då jag skriver på nätterna, visst?? Hur som helst är jag iaf lyckligt lottad, och främst över att jag har Robban, min absolut bästa vän, och så mycket mer... ;)

KLockan är 04.17... hoppas att ni allihopa sover jättegott just nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)