Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 1 november 2010

mera mys

Hemkommen efter personal/ 50års fest i Sjöbotten. God mat, trevligt sällskap, mycket bättre kan det inte bli!

Efter att vi betat oss igenom en del av biblioteksböckerna så vaknade Astrid, med henne mysandes i mitt knä och Alfons bredvid så slummrade jag till i soffan. Barnen var hur mysiga som helst, kramades och turades om att ligga i varandras knän och klia varandra i håret, höll handen och pussades... ja, man kunde tro att det inte var mina barn! Vi åt glass och frukt till mellis. Alfons omfamnade mig idag och sa "mamma, visst är det gott med pussar!!?" ...gopojken min!!!

Nu ska "festarstrassen" av och nattskjorta på!

God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)