Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 1 november 2010

mysmorgon

Fast att vi nu har fem härliga lediga dagar framför oss innan jag ska ut å jobba igen, så kan jag int elåta bli att längta tills nästa måndag... fast samtidigt gruvar jag mig nåt så in i norden... men det ska bli skönt att få det bortgjort!

Alfons väckte mig vid halv åtta imorse med en jättekram och orden "Godmorgon mamma, har du sovit gott?" Och sen var det inge mer tjat!!! =) Vi låg kvar en halvtimme och busade och skojade, precis så som en morgon ska vara!! :)

Nu har vi myst framför tecknat ett tag, nu ska vi klä oss och fara och hälsa på gammelmormor!! : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)