Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 14 november 2010

Värdefull

*haha* cool kommentar, finns det allstå någon som på telia som sitter och söker på "Telia" heldagar...?? Eller är det nån som skämtar??

Farfar och Robban har varit uppe och byggt idag, snart är lillskrubben klar, det är såååååå roligt!!!! :) Barnen har varit hos faster Ulla en sväng medans jag var till stan och gjorde några småärenden.

Ubbe och barnen har varit hit och ätit med oss! :) Han har nog världens (förutom mina då;)) finaste barn! Linn fixade allt, förutom att drökta barnen nästan fram till midnatt utan protester eller gråt från nåt håll, så la hon dem dessutom att sova! Pyjamas och godnattsaga; rubbet! Sådanna ska man vara rädd om!! :)

Nu blir det go´natt i denna stuga!!

Sov gott!

1 kommentar:

  1. Hej, Katarina

    Nej, då. Det är ingen som skämtar. Vi är en grupp av personer på olika delar av Telias kundtjänst och support som sitter och letar bloggar, forum, Facebook, Twitter med mera där vi förhoppningsvis kan hjälpa till.

    Med vänliga hälsningar
    Daniel Leuschner, Telia kundservice

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)