Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 21 november 2010

Piteåbesök på snabbvisit

Efter jobbet for jag till stan och handlade, skönt att göra bor tdet när man är själv, även om jag hade stressen hack i häl. Väl hemma igen möttes jag och Robban i dörren och han for iväg. Barnen har klätt ut sig och spelat hockeyspelet medans jag har dolat på med diverse "måste-göras-då-man-har-jobbat-hela-helgen-jobb" ;)
Mamma har huuuuuur länge som helst bjudit på "Lingongrova", det som vi övriga i familjen har kallat för "skosula" och jag har nobbat varenda gång. Men igår tog jag en, och det var ju sjuuukt gott!! (Jag ska nog bli vuxen nån gång jag oxå! ;)) Så det köpte jag hem idag. Alfons åt tre(!!!) stycken till kvällsfikat. Jag har lyckats lura i Robban en oxå! :)
Farbror Thore och faster Karin från Piteå kom förbi en sväng ikväll, i sällskap med mor och far. Mycket trevligt!!!!!! :)
Nu ska vi krypa isäng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)