Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 24 november 2009

dammsugning

Idag har jag förstått vitsen med att ha inneskor! Jag har dammsugit kök + hall tre gånger idag!!! Det är så irriterande när det fastnar grus och dyl (?) under sockarna!!

Idag har vi bakat för fulla muggar! Dammsugaren fick sig en svängom mitt i bakandet oxå då Astrid under ett obevakat ögonblick tömde grötpaketet upp och ner... nöjd hon var!!! =)

Robert och Alfons har varit ute en sväng. Mikael och Cornelia har varit hit och hälsat på! Barnen har badat och somnade sedan gott! Astrid har ju dock nåt fuffens för sig och skriker till typ var tionde minut...Blockcitat

Astrid sprang och ramlade in i en dörr idag, det blev en jättesmäll och en jättebula... :(

Nu borde jag verkligen gå isäng, jag börjar ju jobba klockan sex imorgon...

(en STOOOR krya på dig kram till Therese!! Nu får du ta och bli frisk, vill ju va me er!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)